مقوله بسته بندی محصولات با دستگاه بسته بندی شناور کولر
نوشته شده توسط : b.gholami

دستگاه بسته بندی شناور کولر شما بدون شک با این جمله معروف آشنا هستید; هیچوقت یک کتاب را با جلدش قضاوت نکن. اما مردم همیشه دلیل خود را دنبال نمی کنند و بیشتر اوقات تصمیمات احساسی می گیرند. بارها ما محصول را فقط به دلیل بسته بندی زیبا و جذاب آن خریده ایم.

در واقع 98 درصد از ما زیباترین و خاص ترین محصول را در قفسه فروشگاه انتخاب می کنیم، نه محصولی که بهترین ویژگی ها و ویژگی ها را دارد، درست است؟ از نقطه نظر بازاریابی، ارائه یک محصول خوب و باکیفیت در قالب بسته بندی نامناسب (زیرا چنین اشتباهی می تواند منجر به کاهش قابل توجهی در فروش آن محصول شود) بسیار بیشتر از استخدام یک طراح هزینه خواهد داشت. یک صنعتگر دقیق استخدام کنید تا یک بسته بندی جذاب برای شما ایجاد کند.

بسته بندی در هر شکل، اندازه، جنس و رنگ موجود است. این اولین برداشتی است که ما از یک محصول می گذاریم و در عین حال نمایانگر کل برند است. از آنجایی که بسته بندی یک محصول می تواند قاتل برند شما باشد، می تواند به راحتی خود را با ظاهری جذاب، مدرن و خلاقانه به مصرف کننده نهایی بفروشد. به عبارت دیگر، هنگام خرید حضوری، چیزی که بیشتر روی مخاطب تاثیر می گذارد، لمس مستقیم محصول است.

مقوله بسته بندی محصولات به قدری مهم شده است که سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند آپارات، یوتیوب و غیره. بر اساس عبارت «باز کردن بسته بندی» محتوا تولید کنید و مخاطبان زیادی داشته باشید.

از طرفی طراحی بسته بندی باید به گونه ای باشد که هفته ها یا ماه ها در قفسه بماند و این نیاز به طراحی هنرمندانه و البته مواد باکیفیت به کار رفته در ساخت بسته بندی محصول دارد. همچنین می توانید هرگونه اطلاعات در مورد بسته بندی را از مقاله بسته بندی چیست مطالعه کنید.

خلاقانه ترین بسته بندی های جهان (ویدئو)

قبل از اینکه به تصاویر خلاقانه ترین بسته بندی نگاه کنیم، نکات الهام بخش برای طراحی عالی را ذکر می کنیم:

از خود محصول استفاده کنید!
ترکیب بسته بندی با خود محصول نشان دهنده قابلیت عرضه شما و در عین حال قدرت بسته بندی شماست. برای الهام گرفتن از این نوع بسته بندی می توانید به عکس شماره 3 (آدامس تریدنت)، شماره 8 (بالش عسلی) یا عکس شماره 10 (نان پروتئینی) مراجعه کنید.

استفاده از یک شعار یا شعار جذاب
استفاده از برچسب در ذهن مخاطب می ماند و تاثیر بسزایی در ناخودآگاه آنها برای خرید مجدد محصول شما می گذارد. به عنوان مثال، «پودر کیک راش؛ به همان سادگی که خوشمزه است. الهام بگیرید و خلاق باشید.

نبوغ در سادگی

مثل جعبه مربع یا مستطیل نباشید!

به عنوان مثال، برند لانا اسپا برای نشان دادن طبیعی بودن محصول خود، صابون ها را در بسته بندی های برگ مانند به بازار عرضه می کند.

خلاق، خلاق و خلاق باشید!

مؤسسه تبلیغاتی Kempertrautmann برای افزایش رقم فروش کفش شیک و مدرنی که توانسته بود محبوبیت چشمگیری به دست آورد، تصمیم گرفت یک بسته بندی جدید، زیبا و کاربردی طراحی کند و با این کار حجم فروش این کفش ها را به نقطه اوج خود رساند. (طراح: Kempertrautmann)





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: